Kontrast

Ludwik kusi orzeźwiającym zapachem zielonego jabłka

Pobierz stronę DOC PDF
Data publikacji: 2014-09-23

Na rynku pojawiła się kolejna wersja zapachowa Ludwika do mycia naczyń. Nowy płyn o urzekającym jabłkowym aromacie, nie tylko doskonale myje naczynia i usuwa tłuszcz, ale również wprawia nas w znakomity nastrój podczas zmywania.

Formuła nowego płynu Ludwik, wzbogacona o kompleks witamin, wyróżnia się doskonałymi właściwościami myjącymi oraz wysoką skutecznością w usuwaniu tłuszczu. Dzięki temu nasze naczynia będą nieskazitelnie czyste i lśniące. Co więcej orzeźwiająca kompozycja zapachowa nowego płynu pozostawi w naszej kuchni długotrwały, świeży aromat oraz pozytywnie wpłynie na nasz nastrój.

„Nieustannie rozwijamy gamę zapachową Ludwika. Na rynku dostępnych jest już kilkanaście wersji płynu do zmywania m.in.: miętowa, cytrynowa, brzoskwiniowa, grapefruitowa. Klienci mogą wybierać również wśród balsamów zawierających składniki, które pielęgnują dłonie np. z wyciągiem z aloesu, rumianku, migdałów, a także olejkiem jojoba czy arganowym. Wszystkie te produkty wyróżniają się nie tylko wyjątkowym zapachem, ale również wysoką jakością i skutecznością.” – mówi Magdalena Stankiewicz-Kanarek, Kierownik Działu Marketingu i Rozwoju Produktowego Chemii Gospodarczej GRUPA INCO S.A. „Poza płynami i balsamami do mycia naczyń, marka Ludwik oferuje również: m.in. produkty do zmywarek, żele do prania, preparaty do podłóg, uniwersalne płyny myjące, mleczka czyszczące oraz wiele innych specjalistycznych preparatów.”


Historia Ludwika rozpoczyna się w 1964 roku, kiedy to wprowadzono go do sprzedaży. Płyn znacząco ułatwił codzienne życie Polakom, zdobył uznanie i sympatię polskich rodzin. Mimo upływu 50 lat, nadal cieszy się ogromną popularnością i jest marką numer 1 w Polsce wśród płynów do zmywania naczyń (Marka nr 1 na rynku płynów do mycia naczyń w Polsce, GRUPA INCO za Nielsen -Panel handlu Detalicznego, cała Polska, udziały Ilościowe w kategorii Płyny do mycia naczyń  z wyłączeniem marek własnych, w okresie lipiec 2013-czerwiec 2014). Regularnie używa go aż 46 % gospodarstw domowych w naszym kraju (TNS Polska czerwiec 2013).

Wysoka jakość oraz skuteczność Ludwika sprawia, że jest on stale doceniany zarówno przez Konsumentów, jak i podmioty branżowe. Wśród licznych nagród, wyróżnień i tytułów przyznanych płynom i balsamom do naczyń znajdują się m. in.: Konsumencki Lider Jakości, Złote Godło Marki Godnej Zaufania, Przebojowy Produkt FMCG, Złoty Paragon czy Hit Handlu. Nowy płyn do naczyń Ludwik o zapachu zielonego jabłka dostępny jest w opakowaniach 500g i 1000g.

Ludwik zielone jabłuszko


***
Więcej informacji udziela:
Marlena Krześniak
Made in PR
e-mail: m.krzesniak@madeinpr.pl
Tel/fax.(+48 22) 646 00 10

Galeria

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.