Kontrast

Złoty Laur Konsumenta dla marki Florovit

Pobierz stronę DOC PDF
Data publikacji: 2014-11-19

Marka Florovit obecna od 35 lat na polskim rynku nawozowym została wyróżniona przez Konsumentów Złotym Laurem Konsumenta w tegorocznej edycji jednego z najbardziej znanych plebiscytów na najpopularniejszy produkt / markę w swojej kategorii.

Nawozy marki Florovit od lat cieszą się niesłabnąca popularnością wśród osób dbających o swoje rośliny. Florovit, najczęściej wybierana i najlepiej znana marka wśród marek nawozowych w Polsce, tym razem została wyróżniona przez Konsumentów tytułem- Złoty Laur Konsumenta. 


„Nieustanna praca nad rozwojem i ulepszaniem produktów, odpowiadających na zmieniające się potrzeby Konsumentów, została przez nich doceniona w tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta. Głosami naszych zadowolonych Klientów, uzyskując 33% głosów w segmencie nawozów do roślin ozdobnych, marka Florovit zajęła I miejsce i nagrodzona została złotym medalem Laur Konsumenta 2014.” – mówi Dorota Kołodyńska-Kęcik, Kierownik Działu Marketingu, GRUPA INCO S.A.

Laur Konsumenta / Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, który co roku wyłania najpopularniejsze produkty i marki obecne na polskim rynku. W ramach konkursu przyznawane są następujące wyróżnienia:
Złoty, Srebrny, Brązowy oraz Grand Prix Laur Konsumenta / Klienta.

Więcej informacji:

www.florovit.pl

Galeria

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.