Kontrast

Ranking najcenniejszych polskich marek 2015

Pobierz stronę DOC PDF
Data publikacji: 2015-12-15

Tytuł: Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2015

Źródło: Rzeczpospolita Ranking Najcenniejszych Polskich Marek

Data: 1.12.2015 

Skrót: Jak podkreślają autorzy rankingu, marka to coś więcej niż logo i nazwa produktu. Rzeczpospolita podaje listę 330 najcenniejszych z nich, wyłonionych na bazie elementów takich jak: świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu oraz odpowiednie dane finansowe. W edycji 2015 Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek sklasyfikowano brandy o łącznej wartości 65,6 mld złotych. Tym razem marka Ludwik, należąca do Grupa INCO S.A., znalazła się o 9 pozycji wyżej niż w ubiegłym roku - na 226 miejscu. Według danych zawartych w raporcie jej wartość wzrosła o 13% - z 34 mln złotych do 38,5 mln złotych.

Ludwik zanotował również kolejny rok z rzędu istotny wzrost siły marki. Współczynnik ten jest mierzony na podstawie elementów takich jak: pozycja rynkowa, relacje z klientami, postrzeganie oraz rynek. W 2013 roku Ludwik zajmował 78.miejsce w klasyfikacji, obecnie plasuje się na miejscu 16.

W kategorii „najczęściej wybierane marki” rankingu Rzeczpospolitej Ludwik znajduje się na 9 pozycji.

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.