Marki Ludwik i Florovit jedne z najsilniejszych na polskim rynku

Data publikacji: 2015-12-10

Marki Ludwik i Florovit zostały uznane za jedne z najsilniejszych marek na polskim rynku i tym samym otrzymały tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16. Ponadto marka Ludwik została wyróżniona tytułem Superbrands 2015/16.

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., która już od ponad 20 lat wyłania oraz nagradza najsilniejsze marki działające na lokalnych rynkach, zadebiutowała w Polsce w 2004 roku i od tej pory jest najbardziej prestiżowym konkursem dla rodzimych brandów.

Tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16 jest przyznawany na podstawie  badania konsumenckiego przeprowadzanego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 000 respondentów, co czyni je jednym z największych tego typu badań w Polsce. Podczas internetowej ankiety wypełnianej przez konsumentów mierzono znajomość marki, skłonność do jej polecenia oraz (po raz pierwszy) kapitał marki.

Galeria

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.