Kontrast

Ludwik może więcej - kampania reklamowa

Data publikacji: 2014-12-31

Od 1 stycznia 2015 r. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest nowy spot  reklamowy marki Ludwik. 

Celem kampanii jest wsparcie wprowadzonych na rynek płynów do mycia naczyń Ludwik z nową recepturą, dzięki której Ludwik jeszcze lepiej radzi sobie z zabrudzeniami. Teraz Ludwik może więcej - tą samą ilością umyje aż do 30% więcej talerzy. 

Spot podkreśla również, że Ludwik jest na polskim rynku już od 50 lat, jego jakość jest stale udoskonalana poprzez zastosowanie nowych technologii, a każda receptura badana, tak aby zawsze spełniać oczekiwania Konsumentów. Płyn do mycia naczyń Ludwik to numer jeden w Polsce (GRUPA INCO za Nielsen-Panel handlu detalicznego, cała Polska, udziały ilościowe w kategorii Płyny do mycia naczyń z wyłączeniem marek własnych, okres listopad 2013-październik 2014).


Spot reklamowy powstał we współpracy z domem produkcyjnym Alvernia Studios, natomiast za dobór mediów odpowiada dom mediowy OMD Sp. z o.o.

Film będzie dostępny również na stronie www.ludwik.pl.

 

Ludwik cytrynowy

Galeria

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.