Historia firmy

2016

  • Silna kampania sponsoringowa marki Ludwik i kampania reklamowa marek Azofoska i Florovit
  • Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich dla serii OBORNIKÓW GRANULOWANYCH pod marką Florovit pro natura
  • Złoty Laur Konsumenta 2016 dla marki Flotovit
  • I miejsce w ogólnopolskim badaniu "NAJLEPSZY PRODUKT 2016 - Wybór Konsumentów" dla Ludwik płyn do mycia naczyń hipoalergiczny 1000 g,  w kategorii "ŚRODKI DO MYCIA NACZYŃ" 
  • Jubileusz 40-lecia marki Florovit

2015

  • Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich dla serii nawozów Florovit w wiadrach 4 kg,
  • Medal Polskiej Przedsiębiorczości i Hit Konsumenta 2014 dla GRUPA INCO S.A.,

  •     Telewizyjna kampania reklamowa "Ludwik może więcej", wspierająca wprowadzone na rynek płyny do mycia naczyń Ludwik z nową recepturą,    dzięki   której Ludwik jeszcze lepiej radzi sobie z zabrudzeniami,

                                                                        

2014

  • Nowość w ofercie marki Ludwik - żelowe kapsułki do prania, 
  • Uzyskanie przez  Florovit Agro Bionawóz świadectwa kwalifikacji do stosowania w  rolnictwie ekologicznym wydanego przez Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy w Puławach,
  • Złoty Laur Konsumenta dla nawozów Florovit,

            

  • Wprowadzenie nowej linii nawozów jesiennych FruktoVit Plus oraz nowej nazwy i szaty graficznej nawozów FruktoVit Plus,
  • Złoty Pragon 2014 dla Ludwika miętowego 1000g,

             

  • Rozszerzenie portfolio marki Ludwik o płyn do mycia naczyń o zapachu zielonego jabłuszka i bezbarwny płyn do zatłuszczonyvh powierzchni,
  • Przeprowadzenie telewizyjnej kampanii reklamowej tabletek do zmywarek marki Ludwik pod hasłem "Ludwik jest tylko jeden" z udziałem Magdy Gessler,
  • Rozszerzenie portfolio Ludwika o 2 nowe płyny: do mycia stali nierdzewnej i chromowanej oraz do czyszczenia ceramicznych płyt kuchennych,
  • Rozszerzenie portfolio nawozów Florovit o 4 nowe nawozy długodziałające: do iglaków, róż i krzewów kwitnących, do trawników „mniej koszenia” oraz do trawników „100 dni”, a także nawóz interwencyjny do trawników anty mech oraz o obornik granulowany,


2013

  • Rozszerzenie oferty marki Ludwik o nowe produkty m.in.: balsamy do mycia naczyń z olejkiem jojoba, olejkiem arganowym, płyn do mycia lodówek, płyn do szyb i glazury anty para,
  • Pojawienie się nowej marki w grupie nawozów ogrodniczych - nawozy Florovit AGRO przeznaczone dla profesjonalistów.

florovit agro



2012

  • Zmiana nazwy firmy z INCO-VERITAS S.A. na GRUPA INCO S.A.,
  • Przeprowadzenie kampanii telewizyjnej dla tabletek do zmywarek pod hasłem "Ludwik lubi zmywać za  Ciebie" oraz outdoorowej dla nawozu Florovit pod hasłem "Mistrzowski trawnik",
  • Nowości w ofercie:

marka Ludwik - płyn do czyszczenia zmywarek, płyn do mycia naczyń w saszetce cytrynowy,
marka Buwi Premiere -  mleczko do nabuku i zamszu oraz mleczko czyszczące do skóry,
marka Minos - pasta stała i płynna oraz spray myjący do nagrobków.

  




2011

  • Uruchomienie nowej linii produkcyjnej tabletek do zmywarek w Zakładzie Produkcyjnym w Górze Kalwarii,
  • Przeprowadzenie kampanii telewizyjnej dla środków czystości marki Ludwik pod hasłem "Ludwik lubi sprzątać",  kampanii outdoorowej dla nawozów marki Florovit pod hasłem "Z miłości do roślin..." oraz wizerunkowej dla nawozów Florovit pro natura,
  • Rozszerzenie portfolio Ludwika o żel do zmywarek All in one, 5-cio funkcyjny proszek do zmywarek, płyn nabłyszczający, sól do zmywarek oraz mleczka czyszczące super active,
  • W portfolio marki Flesz pojawiły się odplamiacze,
  • Rozszerzenie linii kosmetyków samochodowych marki Automax,
  • Wzbogacenie linii nawozów jesiennych marki Florovit o nawóz do roślin zimozielonych i nawóz jesienno-zimowy do kwiatów domowych oraz nawozy organiczno-mineralne pod marką Florovit pro natura.  


2010

  • Rozszerzenie portfolio marki Ludwik o kolejne nowości: mleczko czyszczące do  stali nierdzewnej i chromowanej, mleczko do ceramicznych płyt kuchennych, płyny do mycia szyb, płyn do zatłuszczonych powierzchni, płyn do mycia kabin prysznicowych, płyn uniwersalny super połysk, płyn uniwersalny z funkcją pochłaniania zapachów zwierząt domowych.
  • Wprowadzenie na rynek mydeł w płynie pod marką ABE.


2009

  • Uruchomienie nowej linii produkcyjnej mineralnych nawozów granulowanych w Zakładzie Produkcyjnym w Suszu,
  • Rozpoczęcie produkcji nawozów granulowanych pod marką Fruktovit,
  • Kolejne rozszerzenie portfolio marki Ludwik (o płyn uniwersalny w nowych butelkach i kanistrach 5 litrowych, tabletki do zmywarek All in One oraz Classic, płyny do mycia drewna oraz paneli, udrożniacze do rur Ludwik Hydraulik),
  • Kampania reklamowa marki Ludwik pod hasłem "Ludwik lubi zmywać".


2008 – 
Kolejne rozszerzenie portfolio marki Ludwik o mleczka czyszczące (cytrynowe, kwiatowe i morskie).



2006
 – Wprowadzenie na rynek balsamów do naczyń marki Ludwik.



2004 
- Rozszerzenie portfolio marki Ludwik o tabletki do zmywarek.



2002 
– Rozpoczęcie produkcji środków czyszczących pod marką Flesz.



1998
 - Przekształcenie się firmy w INCO-VERITAS S.A.

   



1993 
– Rozszerzenie działalności o rynek nieruchomości.



1990
 – Przekształcenie się firmy w INCO-VERITAS Sp. z o.o..



1976 -
 Rozpoczęcie produkcji nawozów ogrodniczych marki Florovit.

 



1964 – 
Opracowanie formuły Ludwika  - najpopularniejszego płynu do mycia naczyń w Polsce.



1959 – 
Powstanie produktów kosmetycznych pod marką Celia. 



1958 
– Przekształcenie firmy w Zjednoczone Zespoły Gospodarcze INCO.



1955 
- Rozpoczęcie produkcji opakowań z tworzyw sztucznych.



1954 
- Wprowadzenie na rynek pasty do obuwia i podłogi - Buwi. 



1949
 - Inauguracja działalności Instytutu Wydawniczego "PAX", do którego dołącza Towarzystwo do Handlu Międzynarodowego INCO.



1947
 - Powstanie Spółki Wydawniczej PAX.

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.