Kontrast

Ekstra wczoraj, ekstra dziś! – nowa kampania reklamowa płynu do mycia naczyń

Data publikacji: 2020-10-26

Miło nam poinformować, że 19 października 2020 r. ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Ludwik. Płyny do mycia naczyń Ludwik zyskały ulepszoną recepturę z Extra Siłą Mycia + 25% i bardziej ergonomiczny kształt butelki. Nowa wersja płynów jest dostępna w sprzedaży od września. Spoty reklamowe, promujące nową, udoskonaloną odsłonę Ludwika będzie można zobaczyć w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TV TRWAM oraz na kanałach VOD.

Dedykowana strona kampanii – www.ludwikjestekstra.pl 


Galeria

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.