Kontrast

Polityka jakości

Sukcesów spółki GRUPA INCO S.A. należy szukać w stosowanej przez firmę Polityce Jakości. Jej filary to partnerski stosunek i zorientowanie na klienta, dbałość o wysoką jakość oferowanych produktów oraz ciągłe udoskonalanie asortymentu, procesów technologicznych, warunków pracy, jak i metod zarządzania. Dzięki funkcjonującemu w spółce Systemowi Zarządzania Jakością spełniającemu wymagania norm i standardów międzynarodowych: ISO 9001:2015, ISO 22716:2007, GMP, BRC CP oraz RSPO, może ona osiągać wyznaczone cele i dalej się rozwijać. Polityka Jakości prowadzona przez GRUPĘ INCO S.A. ma na celu nie tylko umocnienie pozycji firmy na rynku, jest również gwarancją dalszego rozwoju firmy.

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.