Kontrast

Ludwik może więcej - kampania reklamowa

Pobierz stronę DOC PDF
Data publikacji: 2015-01-05

Od 1 stycznia 2015 r. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest nowy spot reklamowy marki Ludwik.

Celem kampanii jest wsparcie wprowadzonych na rynek płynów do mycia naczyń Ludwik z nową recepturą, dzięki której Ludwik jeszcze lepiej radzi sobie z zabrudzeniami. Teraz Ludwik może więcej - tą samą ilością umyje aż do 30% więcej talerzy.

Spot podkreśla również, że Ludwik jest na polskim rynku już od 50 lat, jego jakość jest stale udoskonalana poprzez zastosowanie nowych technologii, a każda receptura badana, tak aby zawsze spełniać oczekiwania Konsumentów. Płyn do mycia naczyń Ludwik to numer jeden w Polsce (GRUPA INCO za Nielsen-Panel handlu detalicznego, cała Polska, udziały ilościowe w kategorii Płyny do mycia naczyń z wyłączeniem marek własnych, okres listopad 2013-październik 2014).


Spot reklamowy powstał we współpracy z domem produkcyjnym Alvernia Studios, natomiast za dobór mediów odpowiada dom mediowy OMD Sp. z o.o.

Film dostępny jest również na stronie www.ludwik.pl.

Ludwik

Galeria

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.