Kontrast

„Z błyskiem i połyskiem”

Pobierz stronę DOC PDF
Data publikacji: 2010-02-17

Media i Marketing

Autor:  Beata Goczał

Skrót:  Ludwik z nowym wizerunkiem chce zawalczyć o młodego konsumenta. Michał Dworak, dyrektor operacyjny ds. sprzedaży i dystrybucji w INCO-VERITAS S.A., opowiada o nowej kampanii reklamowej. Po raz pierwszy w historii marki ruszyła ona w styczniu, a nie jak dotąd na wiosnę i jesienią.  Dyrektor przedstawia prognozę zysku, który ma zostać osiągnięty po sukcesie kampanii wizerunkowej. Analizuje również działania reklamowe konkurencji. 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.